Vårdcentralen

Steg upp vid sju tröttare än någonsin..
Gick till skolan då mamma ringde och sa att vc inte tar i mot mig förens på fredag..
Kunde ju knappt stå, gå eller sitta.
Börja med engelska och det gick men sen vid matteprovet hade jag problem. Svåra uppgifter plus smärta funkar inte.
Ringde till pappa och sa som det var, han ringde vc igen..
Skulle gå dit direkt fick först undersökas sen lämna prover, tog en och en halvtimme..
Hon hittade inget så skulle smörja med voltaren hjälper inte det skulle jag ringa på måndag.
Men det värsta med voltaren är att man får inte vara i solen under behandling och inte heller sola solarium på två veckor..
Jag som hade tänkt att sola i morgon då det är studiedag.
Slutade vid tre då jag gick hem för att köra ut tidningar..
Hem, packa inför träningsmatch mot P13 och mer säger vi inte.
Nu blir det Andra Avenyn!

Nicolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0