Trött

Förlåt att det inte vart något inlägg i går, var så trött!
Men innan tjejkvällen frågade Sandra mig om jag skulle med ut på en promenad och så vart det.
Efter det följde hon med mig hem och gjorde i ordning mig.
Upp til u-hus för tjejkväll var väldigt trevligt och roligare än jag trodde!
Kom hem vid nio sen gick jag til rasta och handla.
I morse steg jag upp vid nio för att det var match.
Åkte till Motala och tog hem en vinst.
Kom hem vid tre sen till farmor.
Nu ska jag ta det lugnt kanske städa rummet eller göra någon läxa?

Planer för veckan:
Måndag: Familjen Annorlunda och Saltön
Tisdag: Träning
Onsdag: Matteprov, Tidningar, Träning, Fuskbyggarna och Andra Avenyn
Torsdag: Studiedag och Sveriges Värsta Bilförarare
Fredag: Ensam hemma
Lördag: Sälja bröd
Söndag: Inga planer

Nicolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0