Spruta

I dag började skolan med skolibio, the wave.
Faktsikt bättre än vad jag trodde, mer kill film tycker jag..
Sen hade vi bara tre lektioner tekniken är roligast tycker jag eftersom vi bygger broar, hoppas nu att våran håller för 82 kg!
Efter det blev det att slänga i sig mat och åka in till mjölby för och ta sista sprutan.
Gjorde inte så ont lite öm är jag men det är säkert värre i morgon..
Sen handla och åka hem för att träna.
Eftersom vi inte hade tränare och matrial i dag körde vi match vart extra jobbigt eftersom vi bara va 11 utespelare.
Nu så ska jag äta lite mat, ta en dusch och plugga.
Kommer nog uppdatering vid kvällningen i morgon eftersom jag har fullt upp som ni såg i tidigare lista.

Nicolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0