Skola

Dagen började med att man skulle stiga upp klockan sju, jobbigt!
Fick i mig en ordentlig frukost då mamma hade bakat frallor, brukar annars äta 2 bananer..
Sedan fick man ju skynda sig på för och hinna klart med allt.
Svårt att gå till skolan i dag då det inte var skottat.
I skolan så har kulturveckan börjat, så på fredag ska jag testa på magdans.
Hade ju bara tre lektioner för vi tittade på dans och teater i dag, skönt att slippa sitta vid bänken.
Jag har tänkt att jag ska hinna städa, plugga, och måla naglarna i kväll, får se fall jag hinner allt..
Nu väntar jag på pappa som ska komma hem från jobbet snart så vi kan åka fram och handla lite frukost till mig, glömde det när jag handla förut.. Minnet är inte på topp!

Nicolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0