Rygg

Klockan ringde vid sju..
Steg upp och åt mina bananer till frukost.
Vid kvart över åtta gick jag upp och mötte Frida.
Drog oss till skolan där det var rätt så chill.
Vi skulle även skickat i väg beställningen på trörjorna, men i sista sekund ballade vår lärare ut så han skrev inte på...
Hem och sedan cykla bort till Mormor och Morfar med mamma.
Satt mig vid datorn en stund innan jag skulle ta mig till träningen.
Träningen gick så där men nu har även ryggontet kommit tillbaka.
Tittade upp det för ett år sedan och vc trodde det var muskelblöddning och så har det hållt på i ett år så nu tror jag att det är njuren pga att jag har haft så mycket uvi!
Ska i alla fall dra mig upp till vc i morgon så det får bli en utredning!
Nu ska jag hoppa i duschen sen blir det att öva inför matteprovet i morgon..

Nicolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0