Mat

Jo jag hann nästan med allt på min lista i dag utan engelska boken..
Men jag fick ju laga mat i dag bara för mamma inte var hemma.
Tittade på Familjen Annorlunda och då visa dem på reklamen att Sveriges Värsta Bilförare börjar på torsdag.
Efter jag hade tittat klart gav jag mig ut på en promenad med Fanny, riktigt skönt att bara snacka och få frisk luft.
I morgon är det skolbio och efter det åker jag till Mjölby för att ta sista gardasilsprutan.
Vill inte ens tänka på hur öm min arm kommer bli..
Sen skynda sig hem för träning och plugg.
Men jag lovar att något inlägg kommer ni få se.

Jag måste i väg och sola i veckan så man får sommarkänslor!

N
icolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0