Helg

Ligger vid tvn med datorn i knät.
Blogga inget i går eftersom vi kom hem klockan tolv från match och åkte vid fem..
Spelade i alla fall 2-2 var så jävla när med en vinst!
Hade lite otur i går åkte i backen två gånger på matchen så knät och armbågen är inte så bra!
Bara att tagga inför matchen i morgon.
Vaknade upp elva i dag, så skönt.
I dag är dagens planer tjejkväll på uhus med Fanny, Bella och Frida.
Får se vad som händer efter för jag vill inte va ute så länge i kväll pga att det är samling vid kvart i tio.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vad spelar det för roll om jag vill ha dig.
Om jag ändå aldrig får det jag vill ha.
Vad spelar det för roll om du förstår mig.
Om det ändå aldrig kan bli du och jag.

Nicolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0