Gårdagen

I går gick jag upp vid sju för att duscha.
Skolan började med np i engelska...
Åt helvete gick det!
Sen fysik i en halvtimme.
Mat, som faktiskt var okej i dag.
Sedan teknik i tjugo minuter innan jag gick till vc.
Väl på vc fick man vänta som vanligt.
Tillslut kom det in lite läkare..
Det vart frågestlällning och undersökning.
Var inte säkra på vad det var men lutade mot något med muskeln..
Så nu ska jag äta åtta alvedon per dag i några dagar..
Ska även gå till sjukgymnasten, men det tar ett tag eftersom det är kö till henne.
Efter det gick jag bara till skolan för och hämta mina grejer sen åkte mamma och jag till Motala.
I Motala gick jag runt och kikade i butikerna, inget som jag köpte.
Sen hem och plugga o kika på tv..

Jaja, nu är det Onsdag som innebär:
Plugga, Träna och Titta på tv.

Nicolina
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Onsdag: Plugga, Träna och Tv.
Torsdag: Prov och Tidningar
Fredag: Match? och Tjejkväll
Lördag: Folk hit
Söndag: Match?

Kommentarer
Postat av: K.

jag drömde om dig igår natt, jag drömde att du hjälpte mig få tillbaka J, och att vi sprang sjuukt länge... Vi kunde knappt andas så mycket vi sprang. Och jag kommer ihåg en sak visserligen så pratade vi massa i drömmen, men en sak som du sa som jag kommer ihåg var typ; Det kommer ordna sig, jag lovar. och sen så vaknade jag. Ganska sjukt ellerhur? tycker jag med.. tänkte bara dela med mig någonstans där inte så många kan se.. :) Hoppas du har det bra!! :) :*

2010-03-18 @ 01:10:47
URL: http://peaaarl.blogspot.com/
Postat av: Alexandra

Inte så roligt att blogga? Haha kram grannen Alexandra

2010-08-15 @ 21:00:38
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0