Dagis

I går kväll tog jag även en promenad med Fanny, så skönt!
I morse vaknade jag vid sju skulle gärna sovit en timme till eller två..
Drog med till skolan där jag och Jakob till mestadels har hållt på och fixat med tröjorna så vi kan beställa dem snart.
Efter skolan gick jag hem och satt mig vid datorn.
När jag skulle börja plugga ringde mamma och sa att barnen saknade mig på dagis.
Min mamma jobbar på dagis och vi bor granne med det..
När jag kom till dagis dök alla barnen på en,så mysigt!
Vi var väl hemma vid sex då jag åkte till Ica för att handla passionsfrukt, mmmmmmmmm.
Men nu så ropade mamma att maten var klar..
Sen ska jag plugga och titta på tv.

Nicolina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0