?

Jag slår vad om att det handla om några ynka sekunder så kunde jag få mött dig öga mot öga..
Det känns så jävla fel att det inte blev så, det måste vara ett tecken på att vi inte ska träffas!
Jag vill få min möjlighet att träffa dig..
Jag hoppas verkligen att jag får det snart, innan jag kollapsar..
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Det känns som man är luft för alla eller i bland duger man när det inte finns någon annan!
Jag känner mig så jävla utnyttjad..

Ska mitt liv alltid se ut såhär?
Jag ger snart upp!

Nu orkar jag inte sitta här hemma, ska ta mig en jävla lång promenad nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0