Dagen

Efter maten gjorde jag i ordning mammas och farmors hår.
Sen så blev det fram till ica och träffa Fanny.
Vi begav oss sedan till bion där vi såg "farsan",sjukt rolig film!
Sedan hem och äta mat..
Ut och gå med andra Fanny i 1 timme, så skönt att bara kunna prata om allt och ingenting.
Men tyvär tror jag att mina tår har frusit bort, eftersom jag inte kan röra dem och har ingen känsel.
Tog mig en varmdusch för att det skulle gå över... verkar inte hjälpa!
Få hålla tummarna att det inte är något problem i morgon..
Skulle även hunnit med att göra engelskaboken.
Men den tar vi i morgon!

Vecka 9:
Måndag: Plugga och Familjen Annorlunda.
Tisdag: Plugga, Spruta och Träning?
Onsdag: Plugga, Tidningar, Träning, Titta Match och Andra Avenyn.
Torsdag: Plugga.
Fredag: Match i Åtvidaberg.
Lördag: Tjejkväll på Ungdomens Hus.
Söndag: Match i Motala?

Nicolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0